כל הזכויות שמורות לחנות הרעיונות © 2012

מיתוג פרויקטים בנדל"ן, שלב אחרי שלב

 

כל השלבים בדרך למיתוג מוצלח לפרויקט בתחום הנדל"ן

בשעה טובה, היתר הבנייה בדרך, עניין של שבועות או חודשים קצרים, וזה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את אסטרטגיית השיווק ולהחליט על מיתוג הפרויקט. מיהו קהל היעד? בכמה נמכרים נכסים בסביבה? מה תהיה שורת המסר האפקטיבית ביותר? לאחר שענינו על שאלות אלה אנחנו מתחילים לתכנן ולעצב את החומרים השיווקיים שלנו שיעזרו לנו לתרגם  את החלום- למציאות
שלב ראשון- בחירת שם ועיצוב לוגו לפרויקט

בחירת שם לפרויקט יכולה להיות משימה קלה מאוד, אך לעתים יכולה להיות מורכבת יותר. האם שם הפרויקט חייב בהכרח להיות כתובת הפרויקט? האם יש להמציא שם חדש ועצמאי לחלוטין? בכל מקרה, לא משנה באיזה שם נבחר- אנחנו צריכים ליצור לו נראות מנצחת באמצעות לוגו ייחודי ושפה תקשורתית איכותית.
שלב שני- יצירת הדמיות לפרויקט
ישנן לא מעט סוגי הדמיות. אנחנו נבחר להתרכז בשני סוגים עיקריים- הדמיית חוץ והדמיית פנים

הדמיית חוץ- מטרתה ליצור לנו את התמונה הטובה ביותר של הבניין העתידי. מרקם הבנייה, סוגי החומרים, בחירת האלומיניום בחלונות ועוד- להדמיית החוץ יש חלק מכריע בפוטנציאל המכירה של הדירות בבניין- ככל שההדמיה תעשה בצורה מקצועית מלאכת השיווק נעשית קלה קצת יותר- זכרו תמיד שהדמיה טובה מאפשרת לכם להציג את הבניין העתידי בצורה הטובה ביותר

הדמיית פנים- הדמיית השטחים הפנימיים בדירה כמו חדר המגורים, חדר השינה וחדרים נוספים מאפשרת לנו  להציג את חלוקת הדירה בצורה הטובה ביותר. סגנון הרהיטים מאפשר לנו למצב את הפרויקט בצורה המתאימה לנו ביותר וכמובן מסייע לרוכשים הפוטנציאלים "לראות" את הדירה לפני הבנייה.
מספר ההדמיות משתנה בין פרויקט לפרויקט- בדרך כלל נעשות 2 הדמיות חוץ ו-2 הדמיות פנים- לעיתים חוזרים על אותה הדמיה רק בתנאי תאורה שונים.

שלב שלישי- הפקת תכניות מכירה
לאחר אישור תכניות הדירה על ידי האדריכל- עוברות התכניות לצביעה מקצועית- הכוונה היא "לתרגם" את שרטוטי האדריכל ולהנגיש אותם לקהל הרחב על ידי שרטוט נקי של חלל הדירה- יצירת קווי אורך ורוחב, מדידת החדרים וכמובן פיזור הריהוט בצורה הטובה ביותר. בנוסף, כחלק מתהליך המיתוג בחלקה החיצוני של תכנית המכירה נמקם את לוגו הפרויקט, מפת הגעה לפרויקט, פרטי התקשרות, תמונות מהסביבה ועוד- חשוב לזכור שתכנית המכירה הינה כלי עבודה איתו ניתן להראות את האפשרויות בנכס וכמובן לתאר ולהסביר על סביבת המגורים- בדרך כלל בתכניות המכירה נמקם גם את עיקרי המפרט הטכני של הבניין ושל הדירה. תכניות המכירה מעוצבות בגדלים שונים- בהתאם לאופי הפרויקט.

שלב רביעי- ספר פרויקט

 

הפקת ספר ממותג לפרויקט מאפשרת לנו להציג את פרויקט הנדל"ן שלנו בצורה המיטבית. לצד מידע אינפורמטיבי על הדירות, הבניין, הסביבה, היזם והקבלן המבצע- בחוברת אנחנו יכולים גם להעניק חוויה ייחודית שתסייע לנו למכור את הדירות בבניין- תמונות מסביבת הפרויקט, תמונות ומידע על שרותים חיוניים בסבבה כמו בתי ספר, מוסדות עירוניים, מקומות בילוי ועוד- חוברת יכולה להכיל 24 עמודים ועד עשרות רבות של עמודי תוכן ותמונה- הכל בכפוף לגודל הפרויקט ולשוויו. 

שלב חמישי- מארז מהודר או שקית יוקרתית

לאחר שהדפסנו את תכניות הדירה והפקנו את החוברת- אנו צריכים לבחור כיצד לארוז את כל המידע ולהעניק ללקוח הפוטנציאלי שפקד את משרד המכירות. גם כאן בהתאם לאופי הפרויקט וכמות ההשקעה נבחר בין עשרות רבות של מארזים יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות, לצד שקיות מהודרות. בין אם בחרנו בשקית או במארז- לוגו הפרויקט יופיע עליהם לצד פרטי התקשרות.

חשוב לזכור שחומרים שיווקיים מעוצבים ומסודרים בצורה מקצועית מעניקים לפרויקט נראות איכותית גבוהה ומסייעים לנו למצב אותו בצורה הטובה ביותר.

אם הנך יזם נדל"ן או בעל חברת נדל"ן, אנחנו מזמינים אותך ליהנות משנים רבות של ניסיון בענף הנדל"ן ולתת לנו להעניק לך את חבילת המיתוג המנצחת שתיקח את הפרויקט שלך קדימה- בין אם זה בניין בוטיק ייחודי או שכונת מגורים תוססת וגדולה. עם ליווי אישי, צעד אחרי צעד, והתאמת חבילה ייחודית שתתאים בדיוק לאופי ולגודל הפרויקט שלך- בהצלחה!

לפרטים ולצפייה בפרויקטים בתחום הנדל"ן של חנות הרעיונות- לחץ כאן>>

 

 

 

Share on Facebook
Please reload

Featured Posts

איך לפרסם נכון פרויקט נדל"ן

November 19, 2017

1/6
Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square