top of page

מיתוג פרויקט נדל"ן בימי קורונה

כשהלקוחות שלנו מעדיפים להיפגש בזום, כשהמשווק או משרד המכירות שלנו עסוקים במשלוח חומרים בדוא"ל ובוואטספ, האם מיתוג הפרויקט שלנו והדרך שבה אנחנו פוגשים את הלקוחות שלנו גם כן צריכים להשתנות ולהתאים את עצמם לימי הקורונה?



מיתוג בעידן קורונה בחודשים האחרונים, מאז פרצה לחיינו מגפת הקורונה, יותר ויותר יזמים מחפשים פתרונות המותאמים יותר לשיווק בימי קורונה. איך למצוא את הדרך הנכונה "לגעת" בלקוחות באופן וירטואלי ולגרום להם להרגיש את ייחודו של הפרויקט, אותו אנחנו מוכרים. אם בעבר הלא רחוק איכות הנייר, הכריכה, השקית המעוצבת היו הדבר החשוב ביותר במיתוג הפרויקט – התפיסה הרווחת היום היא ליצור יותר פתרונות המותאמים לנייד ולמחשב ולהשקיע בכך את מרב המאמצים. סיור וירטואלי בדירה, מצגות מושקעות לסלולרי. יכולת התקשרות מהירה עם היזם, צ'אט עם נציג המכירות ואפילו סיור בווידאו בזמן אמת בנכס המוצע - בחודשים האחרונים שוק הנדל"ן נפתח ומתנסה במגוון פתרונות חדשים- הכל כדי לבלוט ולהניע אנשים לפרויקט.

לבלוט, גם בסגר אז מה בעצם אנחנו צריכים? איך בכל זאת נוכל ליצור בולטות גם בימים שבהם הלקוחות שלנו מעדיפים להישאר בבית? גם בימי הקורונה מלאכת המיתוג חשובה מאוד ובעצם מגדירה את מיצוב הפרויקט- כלומר איך אנחנו רוצים שהוא ייתפס בעיני הלקוח. הפרויקט שלנו "חי" גם בדיגיטל, החומרים, שפעם נהגנו לארוז יפה ולמסור בקופסה או שקית ללקוח הפוטנציאלי, צריכים להיות נגישים, ברורים וידידותיים למשתמש - גם בפלטפורמה שבה הוא צורך את המידע שלו יותר בימים אלה - כמו המחשב הסלולר. בין אם זו חוברת פרויקט, מצגת שיווקית או אפילו תכנית דירה- חשוב לדאוג ליצור חומרים המותאמים לגודל הנייד, שנפתחים בקלות ומאפשרים התמצאות מהירה. אתר האינטרנט לפרויקט שהיה בגדר "רשות" הופך להיות חזות הכל ומאפשר לנו להנגיש ולהביא את המידע בצורה הטובה והמהירה ביותר לכל לקוח.

חסכון או בזבוז? אז כן, יכול להיות שבמיתוג פרויקט נדל"ן בקורונה ייתכן ונחסוך הוצאות על נייר או שינוע חומרים, אבל מהצד השני נצטרך להשקיע בנראות הדיגיטלית שלנו, כך שלא בטוח שנחסוך כסף אבל מה שכן בטוח הוא שניתן מענה נכון, בזמן אמת, למצב הקיים ונצליח להמשיך ולפעול גם בימי קורונה. הלקוחות שלנו משוטטים ברשת, הם עורכים את קניות המכולת שלהם, משלמים חשבונות, יכולים לרכוש רכב חדש אז למה שלא יקנו דירה? נכון, רכישת דירה היא עסק מורכב, ורובנו נרצה לדרוך על הקרקע הרלוונטית בטרם נחתום על החוזה- אבל אנחנו צריכים לדאוג שהפרויקט שלנו יהיה נגיש, ברור וזמין- במיוחד עכשיו.


אם הנך יזם נדל"ן או בעל חברת נדל"ן, אנחנו מזמינים אותך ליהנות משנים רבות של ניסיון בענף הנדל"ן ולתת לנו להעניק לך את חבילת הפרסום המנצחת שתיקח את הפרויקט שלך קדימה- בין אם זה בניין בוטיק ייחודי או שכונת מגורים תוססת וגדולה. עם ליווי אישי, צעד אחרי צעד, והתאמת חבילה ייחודית שתתאים בדיוק לאופי ולגודל הפרויקט שלך.

Comments


פוסטים מובילים
פוסטים אחרונים

?רוצים להישאר מעודכנים

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

ארכיון

המסלול המהיר לנדל"ן

מעוניינים בתוכנית מיתוג עסקית לפרויקט הנדל"ן שלכם?
השאירו פרטים עכשיו - והשאירו לנו את היתר:
Minimalist Staircase

המידע נשלח בהצלחה

חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
bottom of page