פרויקט נדל"ן יכול להיות סיפור

אם שנינו מציעים למכירה את אותן הנעליים. אותו צבע, אותם שרוכים, אפילו אותה סוליה והכל נראה כמעט זהה לחלוטין, איך בכל זאת אצליח לשכנע את הקונה הפוטנציאלי לרכוש דווקא את הנעליים שלי? איך אצליח לגרום לו להעדיף את הנעליים שאני מוכר ולא את הנעליים של המתחרה, למרות ששתיהן נראות כמעט זהה? אם חיפשתם מילה אחת שתענה על זה אז המילה הזו היא: סיפור. ועכשיו, בואו נספר את הסיפור. בניין זהה ודירות דומות בסופו של דבר אנחנו מוכרים ללקוח דירה. נכון, היא יכולה להיות מפנקת יותר, מחולקת חכם יותר או אפילו בעלת מפרט איכותי יותר, אבל מאחר וכולם משווים מפרטים והסטנדרט המקובל - מקובל כבר על כולם. אנחנו מבינים שאנחנו צריכים ליצור סיפור. אנחנו צריכים לעטוף את המוצר שלנו בסיפור ייחודי, שמתאים רק לו ויוצר לו בידול ובעקבות כך גורם לו גם לבלוט מעל כל השאר. אז איך מספרים סיפור? איך יודעים מהי המעטפת הנכונה שבה אנחנו נצליח לשווק ולמתג את הבניין שלנו כמשהו יוצא דופן, כזה שיש לו סיפור?

הסיפור שלנו אז אחרי שהבנו שאנחנו פועלים בשוק שמציע מלאי דומה, אחרי שהבנו שאנחנו צריכים ליצור בידול כלומר לספר סיפור ייחודי, נתחיל לחפש אותו. זה יכול להיות האדריכל המיוחד, אולי גם האדריכל הראשון של הבניין (במקרה של התחדשות עירונית), זאת יכולה להיות הסביבה המיוחדת, זה יכול להיות משהו קרוב שמחבר אליי את האזור לנימי הרגש ויוצר אצלי חיבה או תשומת לב למשהו מסוים. ברוב המקרים אפילו הכתובת יכולה להיות תחילתו של סיפור ייחודי שיעניק לנו ערכים שנרצה שיהיו מזוהים עם היצירה שלנו. נכון, זאת יכולה להיות עבודה לא קלה ולפעמים צריך לחפש, לנבור ולהמשיך להתעקש עד שמוצאים את הדבר המיוחד שהוא מיוחד רק לנו. הסיפור שלנו. יש סיפור- מה עכשיו? אחרי שמצאנו את הסיפור שאנחנו רוצים לספר, הסיפור שהכי קרוב לפרויקט שלנו ויכול לשווק אותו באסטרטגיה ובערכים המתאימים לנו, נשב לכתוב אותו. נתאר את הסיפור, נוסיף צילומים מתאימים, נשלים את החוויה וניצור את החיבור להיום כדי לדאוג להיות גם עכשוויים. הסיפור האותנטי שלנו, זה שמתאים רק לנו, מקבל חיים וזהות משל עצמו והופך להיות השגריר של הפרויקט שלנו, רק שלנו כי את הסיפור שלנו רק אנחנו יכולים לספר. חשוב לזכור שאנחנו מוכרים מוצרים שלעיתים זהים- אנשים רוצים להרגיש חיבור- בעזרת סיפור נכון והטמעתו בסביבה הקיימת יכול ליצור לנו ערך נוסף שהוא רק שלנו.


הסיפור של הפרויקט שלי

הפרויקט החדש שלכם נשזר בסיפור שלכם. הם הופכים להיות אחד. את כל עבודת המיתוג והשיווק נעשה בהתאם לסיפור שבחרנו, זאת יכולה להיות מודעה לעיתון, חוברת פרויקט, ברט לפייסבוק או אפילו תמונות מושקעות לאינסטגרם- הכל מספר את הסיפור שלנו, כל מדיום עושה זאת בצורה שמתאימה לו אבל כולם מספרים את אותו הסיפור. הפרויקט שלנו מיוחד, שונה והכי חשוב הוא מספר סיפור שאני יכול להתחבר אליו, שאני יכול להרגיש אליו משהו. נכון, בסוף בית זה 4 קירות וגג אבל אם הקירות היו יכולים לדבר...איזה סיפורים היינו שומעים? הסיפור שלכם יכול להתחיל כאן>>


פוסטים מובילים
פוסטים אחרונים