כל הזכויות שמורות לחנות הרעיונות © 2012

Featured Posts

July 9, 2018

עם התחזקותה של פייסבוק בעולם ובישראל בפרט, חלק ניכר מהתקציב הפרסום מנותב לרשת החברתית בניסיון לחשוף את הפרויקט ולאסוף לידים לטובת מכירת הפרויקט, אך האם זה משתלם?

פייסבוק בישראל
בפייסבוק ישראל קיימים כ-5 מיליון משתמשים שונים הפוקדים את האתר לפחות פעם ביום ורובם המכריע...

לפעמים המשימה, שלכאורה נראית לנו קלה ביותר,

הופכת להיות מורכבת ומאתגרת- ככה זה שאנחנו רוצים להכניס את כל הערכים, האיכויות והסטנדרט הגבוה שלנו בלוגו אחד יחיד ומיוחד.
הפונט הנכון שישדר את מה שאנחנו רוצים לשדר, הצבעים המיוחדים שנבחר, השפה התקשורתית והעיצובית שלנו תכריע איך...

November 19, 2017

סוף סוף ההיתר המיוחל הגיע, האדריכל סיים את עבודת התכנון, החומרים השיווקיים מוכנים וכעת כל מה שנותר לנו הוא... למצוא את הקונים הפוטנציאליים שיירכשו דירה בפרויקט החדש שלנו.
בדיוק כמו שמתכננים כל שלב בפרויקט רצוי לתכנן גם את ההוצאה העתידית על פרסום בדגש על חלוקת התקציב הא...

November 8, 2017

כל מי שגר או מבקר באזור המרכז בכלל ובתל אביב בפרט, לא יכול שלא לשים לב לפריחה של פרויקטים להתחדשות עירונית במסגרת תכנית תמ״א 38 חיזוק או הריסה ובנייה. ההאצה בפרויקטים בהתחדשות עירונית שיוצאים לפועל והתחרות הגדולה בין הפרויקטים גורמת ליזמי נדל״ן רבים להשקיע רבות בקידום...


הצעירים שיקנו דירות בעשור הקרוב, נולדו כבר אל תוך המהפכה הדיגיטלית.
חדירת האינטרנט בתחילת המילניום, השתלטות הסמארטפונים על הדרך שבה הם צורכים מידע – מחייבים גם את עולם הנדל"ן להתאים את עצמו לרוח התקופה ולהתעדכן בדרך שבה הוא פונה אל קהל היעד.


עולם דיגיטלי חדש
הקונה הפו...

איך מצליחים להכניס איכות, מיקום, נוף, נחשקות ועוד ועוד בשם אחד? לבחירת שם לפרויקט שלנו חשיבות מכרעת לאופי הפרויקט ומיצובו, ולפי בדיקת לשכת שמאי המקרקעין בישראל אף עשויה להעלות את שווי הפרויקט בכ-10% - יזם נדל"ן שאינו מקדיש את תשומת הלב הנדרשת לבחירת שם עלול ליצור טעות...

כל השלבים בדרך למיתוג מוצלח לפרויקט בתחום הנדל"ן

בשעה טובה, היתר הבנייה בדרך, עניין של שבועות או חודשים קצרים, וזה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את אסטרטגיית השיווק ולהחליט על מיתוג הפרויקט. מיהו קהל היעד? בכמה נמכרים נכסים בסביבה? מה תהיה שורת המסר האפקטיבית ביותר? לאחר שע...

 התחרות בשוק הנדל"ן
בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה גדולה בתקציבי הפרסום והשיווק בתחום הפרויקטים לנדל"ן בכל רחבי הארץ. פרסומות בטלוויזיה, קמפיינים בשילוט חוצות, אינטרנט, עיתונות ועוד. יותר ויותר יזמים בתחום הנדל"ן מבינים שעם התגברות התחרות בשוק הנדל"ן החם יש צורך ליצו...

Please reload

איך לפרסם נכון פרויקט נדל"ן

November 19, 2017

1/6
Please reload

Recent Posts